vrijdag 22 december 2017

Mijn moeder 65 jaar

Voor mijn moeder heb ik dit boekje gemaakt voor haar 65 st verjaardag.
Haar lievelingskleur is paars net zoals de mijne, dus dat werkt heel fijn:-)

Binnenin veel mallen gebruikt en op de labels heb ik ook veel stempels verwerkt.







Achterop sommige labels heb ik kadobonnen geplakt.
Ik heb mallen en stempels gebuikt van meerdere fabriekanten.

Achterop het boekje heb ik een engel hanger gemaakt. Deze heb ik gekocht van een vriendin die voor het KWF geld aan het ophalen was met deze engeltjes.

Het boekje viel goed in de smaak.

Nog vele jaren mams!!

Met dit boekje wil ik mee doen met:

Groetjes,
Chantal

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boekje heb je gemaakt voor je moeder. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, Chantal. En wat een geweldig mooi album heb je zo voor haar gemaakt. Fijn als je allebei dezelfde lievelingskleur hebt, dat werkt wel zo prettig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig boekje heb je gemaakt voor de verjaardag van je moeder Chantal...wat een schitterende pagina's allemaal
    Nog gefeliciteerd met haar verjaardag...

    alvast hele fijne Kerstdagen
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boekje Chantal! Daar zitten heel veel met liefde gemaakte uurtjes in.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful, thank you for joining the CRAFT challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful work, love these books and have made a few but they are a Labour of love...
    Thanks for sharing with us at the CRAFT challenge this week and Merry Christmas...x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een werk maar met een mooie kleuren en mallen stempels en veel liefde en met heel veel liefde ontvangen iedereen is er vol lof over wat niet knutselaars niet snappen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen heel veel dank en kusjes er voor gr d

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Chantal. Wat heb je een mooi boekje gemaakt voor haar. Daar zitten heel wat uurtjes in maar voor je moeder heb je dat zeker over toch? Ik denk dat ze nog vaak dit boekje ter hand neemt en er heel blij mee is.
    Ik wens je hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2018.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an absolutely splendid journal, such pretty colors and wonderful pages to explore. The embellishments were so interesting to see, and I like the way you've done the 'pullout' sections too. Outside decorated so pretty and what a labor of love this must be. TFS, Hugs and Merry Christmas too.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    wat gezellig dat je volger bent geworden ! Ik ben bij jou ook volger geworden hoor !
    Wat een mooi album maakte je ! Dat is echt een prachtig geschenk !
    Fijne kerstavond !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a wonderful creation. Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this week. Happy Holidays!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely Creation thanks for sharing with us at craft and hope you hade a good christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk idee, waar je veel werk van hebt gemaakt, geweldig hoor! Gezellig dat je meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen